2015年6月18日 星期四

3rd Space@上環 - small cafe

3rd Space

地址 : 上環普慶坊22a號地下
電話 : 6616 9905
營業時間 : closed on thu
website : www.3rdspace.hk
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間


















2 visits
may 15 (sat) &  24 (sun), 15來......................共叫咗 :

1) earl grey pancake (hk$108)
-呢個signature...........所以叫嚟試吓
-再揀3個toppings.............揀咗condensed milk, honey同berries..........本來想叫caramel..........不過佢嘅caramel喺自家製........咁早就已經sold out
-喺好厚3層............入口熱度好夠..........gd
-亦有溫和茶味............無苦味,鬆.............估唔到pancake內都會混有新鮮藍莓..........煮熱後變成compote狀.........店員介紹嘅鍊奶配蜜糖,出嚟都唔會過甜............其實都算唔錯
-我免免強強 (後段速度有點慢落嚟嗰隻) 都可以ko晒佢
-同另1間喺西營盤新開嘅pancake店staxx比較.............我會鍾意嗰間多d因為moist度強好多...........雖然無咁厚身...........但較軟身...........會食到麵粉之類嘅香氣 (呢個如果有麵粉香,都會被茶味蓋過)..........我喺追住食

2) ice gentle poho (hk$40)
-apple, yoghurt, lemongrass
-我好少飲凍嘢............不過嗰日好熱............由中環行到上去............流晒汗...........好口渴
-呢個喺現成好似花茶嗰類茶葉沖出嚟.........雪凍
-味道溫和,香草味唔重...........帶點甜意..........清涼止渴
-不錯

3) enchanted forrest (hk$35)
-pineapple, coconut & fruits
-上次嚟呢隻花茶stock out............等貨番.............女店員比我聞吓d乾貨...........已即出聞到菠蘿味
-我覺得好特別..........所以試吓
-浸咗1陣已好出色...........所以我好快就拎咗包花茶出嚟.........入口喺溫和嘅椰子味,微微酸味..........都ok的
-後來女店員問我o唔ok...........可以幫我+d蜜糖.........gd.........+咗d蜜糖會有點甜意...........討好1d

4) red wine infused beef+ pork+ cheese lasagna (hk$78)
-上次試咗甜pancake...........今次想食鹹嘢
-初時想搵有人寫過話gd嘅croissant macaroni salad.........但menu上唔見咗
-女店員問我餓唔餓..........我即時答"好肚餓"
-佢建議剛焗好嘅lasagna........話超好味............好啦,信你1次
-好香........沒有滲出任何汁...........面層嘅芝士焗到挺身.........唔算薄
-都有唔少層濶條麵..........每層都舖有mix minced meat...........有番茄碎...........肉味濃郁..........小惹味.........女店員話+有紅酒...........亦沒有落油 (佢主要唔想個lasagna咁膩............yes, they hv made it)...........主要靠d肉本身嘅油份...........雖然1滴汁都無漏出嚟........但入口好juicy,1d都唔乾...........d肉仲帶有少少spicy.........濶條麵喺軟身,不過唔算勁軟..........味道just gd,吸引...........我喺追住食
-旁邊嘅dressing都比較少食肆用...........唔知是否homemade...........因為食到有奇異果成份..........咁d蔬菜就有份果味..........refreshing d..........balance番味道相對較濃嘅lasagna


後記
1) 店內環境.........佢室內只有2張細枱............主要喺戶外嘅枱

2) 呢度喺self service

3) 第2次嘅service好細心.........個推介又gd

4) 聽店員講~tea time時會多客.............需要排隊.............所以最好喺2:15pm前好嚟到

5) 隔離嘅shop塗鴉都好靚

沒有留言:

張貼留言