2018年1月4日 星期四

2手潛水相機 - olympus tg4

之前我嘅a仔教練話會讓佢部olympus tg4連housing比我 (hk$3000).................不過佢之後1直都比唔到個nite dive期我..............我又無咗件事..............於是無比過$$$$………………xmas會同教練去外潛...........要交尾數先醒起..............1問之下..............佢話個相機比佢整壞咗 (帶住佢潛咗落>50m............入晒水)...............唔記得同我講............佢咁講我就咁聽啦~~

好彩外潛前................友人幫我問佢個潛水朋友.............佢竟然有部tg4連housing同內置ring light..............重點喺佢肯讓比我

dec 9, 2017 (sat).............佢約我交收.................最後全set佢收我hk$3000................抵呀!!.............仲花咗成個鐘教我set咩mode..............同點用佢個內置ring light影添...............不過1切都要靠我自己落海前摸熟d

佢部機好新淨…………housing都無花..............佢只喺香港潛先用...............外潛佢有部勁嘢...............所以呢部機只喺用咗10次都無................原廠嘢好齊............又保存得好 (連盒都無崩1隻角)..............佢只喺搵唔返張invoice

仲比埋跟機嘅olympus防水袋我 (佢識朋友喺olympus做marketing)..............又比埋張16gb memory card我................所以塞翁失馬,焉知非福..............好彩教練賣唔成比我 (佢部機使用率高............同埋佢咁粗枝大葉.............d原廠配件邊會咁齊)

沒有留言:

張貼留言