2018年1月10日 星期三

鯉魚門紹香園合桃果子專門店@荔枝角 - 芫茜蛋卷


地址 : 荔枝角港鐵荔枝角站LCK15號舖
電話 : 9020 8101
消費 : hk$40/head
純個人評價 : fair與good之間



dec 17, 2017 (sun).............今次入荔枝角mtr終於忍唔住...............買咗 :

1) 芫茜蛋卷 (hk$40)
-因為喺屋企破戒食咗1條蛋卷 (好似喺恆香............質素麻麻哋)...................所以1落到mtr見到佢...............就諗起佢嘅芫茜蛋卷同曲奇餅
-不過店員話呢排芫茜曲奇餅無巿場..................所以已經無出
-就買1盒啦
-店員知道我食齋後…………好心提醒有用豬油
-只喺面層先會有清晰嘅芫茜…………舖得好靚
-蛋卷鬆脆…………芫茜味中等…………唔算濃,都ok
-因為又蛋又豬油…………所以我只食咗1件


後記
1) 當我1入店時................有個5-60嵗嘅auntie同個店員對話緊.............從店員嘅回答..............我相信個女人要求比成片佢試食.............而唔喺1細片咁剪出嚟.............我心諗"正cheap精"

我比$$$$買1盒芫茜蛋卷時................店員盡職咁sell我買3盒有優惠價 hk$100...............個cheap精即刻搭訕話同我夾份買................我無so佢.............店員以為我聽唔到............好心幫佢重覆1次....................我話我已經破戒買嚟食.............所以1盒就夠

個cheap精無再搭訕/ committed買2盒..............我估佢只喺想買1盒...............如果我肯買2盒.............佢個如意算盤就打得響

沒有留言:

張貼留言